FAQ

Parkeergelegenheid

In de straat van de winkel kan je 2 uur gratis parkeren met een blauwe parkeerkaart.

Gps naar dichtstbijzijnde gratis parking : Kerkplein 9, 8870 Izegem

Kan ik een artikel reserveren?

Wij kunnen geen items opzij leggen of reserveren.

Waarom verzenden wij naar een Bpost afhaalpunt.

Voor alle klanten uit BELGIE :

U dient als klant een afhaalpunt te selecteren nadat u uw order heeft betaald. Aangezien wij onze klanten helaas geen correcte thuislevering meer kunnen garanderen.

Hiervoor zijn verschillende redenen :

- Bpost geeft aan uw pakje geleverd te hebben bij u thuis en dit blijkt niet zo te zijn.

- Bpost legt uw pakje aan de deur maar wordt meegenomen door derden.

- Bpost geeft uw pakje af bij de buren, maar u bent hiervan niet op de hoogte.

- ...

Hierdoor is uw pakje zoek.

Voordelen van uw pakket te laten leveren in een afhaalpunt :

- U kunt zelf het dichtstbijzijnde afhaalpunt selecteren voor levering.

- U kunt op een zelf gekozen tijdstip uw pakje ophalen. Dit kan ook tijdens het weekend.

- Uw pakje blijft 14dagen beschikbaar in een afhaalpunt.

- Uw pakje wacht op u op een veilige plaats.

Wees u ervan bewust dat wanneer je geen afhaalpunt selecteert u volledig verantwoordelijk bent voor de levering van uw pakket.

Hoe wordt er verzonden?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling binnen de 2-3 werkdagen
te versturen. Duurt het iets langer? Geef ons dan nog enkele dagen extra
om uw bestelling klaar te maken.

 

Heeft u na 7 werkdagen nog steeds niets mogen ontvangen? Gelieve ons te contacteren via telefoon 051 43 72 09

Hoe kan ik retourneren ?

Hoe stuur je precies terug vanuit België/Nederland ?

Belgische klanten 

- Maak via deze link uw retourticket aan

https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail

Nederlandse klanten

https://www.postnl.nl/

 

- U kiest in beide gevallen voor bestemming van het pakje : "Adres".

- Vul alle nodige informatie in.

- Druk uw retourlabel af , en kleef het op uw retourzending.

- Breng uw pakje binnen bij het postkantoor.

- U houdt het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen.

 Retouradres


Outrance Fashion 

Kachtemsestraat 51

8870, Izegem

België

 

 

Woon je in de buurt van Izegem en heb je zin om langs te komen in
onze boutique? Je kunt je online aankopen ook terugbrengen of ruilen in
onze winkel. Wanneer je je retour terug brengt naar onze winkel, krijg
je het bedrag binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.

 

Wat gebeurt er na dat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons?

 

Uw pakje komt bij ons aan.

Wij verwerken alle pakjes binnen de 7-10 werkdagen.

U krijgt hier dan een automatische e-mail van , waarop vermeld staat dat wij u retour goed hebben mogen ontvangen en het geld automatisch zal worden terug betaald op de rekening waarmee u uw bestelling hebt betaald.

Staat het geld na 10 dagen nog niet op uw rekening? Gelieve ons dan te
contacteren via e-mail info@outrancefashion.be

Heb je verdere vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

051 43 72 09

De retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer u het item in perfecte staat hebt ontvangen.

Wanneer dit niet het geval is gelieve ons meteen te contacteren na het aankrijgen van uw zending, dit binnen de 24uur.

Info@outrancefashion.be

Wanneer je uw retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten binnen België?

De standaardverzendkosten zijn :

€ 5 : Servicepunt bezorging Bpost (de keuzekaart met afhaalpunten verschijnt pas na betaling)

GRATIS verzending vanaf € 100 (binnen België).

Wanneer je jouw pakketje laat leveren bij een afhaalpunt, neem dan je identiteitsbewijs mee. Je hebt 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Daarna wordt het teruggestuurd naar Outrance Fashion.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten naar Nederland?

De standaardverzendkosten zijn:

€ 10 : Servicepunt bezorging Bpost (de keuzekaart met afhaalpunten verschijnt pas na betaling)

Wanneer komt mijn pakje aan?

Bij Outrance willen we een zo goed mogelijke verzendservice bieden. We weten dat jij je must-haves graag zo snel mogelijk in huis wil hebben en we doen onze uiterste best om jullie pakjes zo snel mogelijk bij jullie te bezorgen. Wij versturen steeds je pakket binnen de 1-7 werkdagen.

Ik wil het bestelde artikel graag ruilen.

Dit is mogelijk. Neem contact op met ons.

info@outrancefashion.be

051 43 72 09

Ik heb een onvolledige, onjuiste of beschadigde bestelling gekregen. Wat nu?

Allereerst willen we onze excuses aanbieden. In beide gevallen verzoeken we je om contact met ons op te nemen binnen de 24 uur na ontvangst van je item(s), door een mailtje te sturen naar info@outrancefashion.be . Je kan ons ook altijd bereiken op het nummer 051 43 72 09

Kunnen SALES artikelen terug gestuurd worden?

SALES nemen wij niet terug. Het is dus niet mogelijk om deze terug te sturen naar ons. Alvast dank voor het begrip.

Winkelwagen

Opgelet: Producten in het winkelmandje worden niet gereserveerd.

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Uw winkelwagen is momenteel leeg.