FAQ

Parkeergelegenheid

In de straat van de winkel kan je 2 uur gratis parkeren met een blauwe parkeerkaart.

Gps naar dichtstbijzijnde gratis parking : Kerkplein 9, 8870 Izegem

Kan ik een artikel reserveren?

Wij kunnen geen items opzij leggen of reserveren.

Hoe snel wordt er verzonden?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling binnen de 2-3 werkdagen te versturen. Duurt het iets langer? Geef ons dan nog enkele dagen extra om uw bestelling klaar te maken.

Heeft u na 7 werkdagen nog steeds niets mogen ontvangen? Gelieve ons te contacteren via telefoon +32 474 93 72 97.

Hoe kan ik retourneren ?

In de verzending zit een bedank briefje, op de achterkant kunt u alle gegevens invullen die wij nodig hebben om het geld te kunnen terug storten.

(Ontbreekt het bedankt kaartje, dan kan u uw gegevens op de factuur vermelden. Dit is uw volledige naam en rekeningnummer.)

Deze gegevens hebben wij nodig om het geld terug te storten. 

Wanneer u alles correct hebt doorgegeven storten wij het geld terug binnen de 14dagen, na ontvangst van uw pakje.

De retour kosten zijn steeds voor eigen rekening, wanneer u het item in perfecte staat hebt ontvangen.

Wanneer dit niet het geval is gelieve ons meteen te contacteren na het aankrijgen van uw zending, dit binnen de 24uur.

Wanneer je uw retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is.

Hoe stuur je precies terug vanuit België/Nederland ?

 

- Maak via deze link uw retourticket aan

Belgische klanten

https://parcel2.bpost.be/nl/parcel-detail

Nederlandse klanten

https://www.postnl.nl/

- U kiest voor bestemming van het pakje : "Adres".

- Vul alle nodige informatie in.

- Druk uw retourlabel af , en kleef het op uw retourzending.

- Breng uw pakje binnen bij het postkantoor.

- U houdt het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen.

 

Retouradres


Outrance Fashion 

Kachtemsestraat 51

8870, Izegem

België

Woon je in de buurt van Izegem en heb je zin om langs te komen in onze boutique? Je kunt je online aankopen ook terugbrengen of ruilen in onze winkel. Wanneer je je retour terug brengt naar onze winkel, krijg je het bedrag binnen 14 dagen op je rekening teruggestort.

 

Wat gebeurt er na dat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons?

Uw pakje komt bij ons aan.

Wij verwerken alle pakjes binnen de 7-10 werkdagen.

U krijgt hier dan een automatische e-mail van.

Daarna hebben wij 14 dagen de tijd om u geld terug te storten. Staat het geld na 14 dagen nog niet op uw rekening? Gelieve ons dan te contacteren via e-mail segers.laura@hotmail.com

 

Wanneer u uw order hebt afgerond met VISA of MASTERCARD dan storten wij hier geen geld op terug. Wij storten steeds het geld terug op een gewone bankkaart.

Heb je verdere vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

+32 474 93 72 97

segers.laura@hotmail.com

 

 

SALES

Aankopen die je hebt kunnen kopen met korting : SALES. Deze artikelen nemen wij niet terug. En kan je ook niet retourneren per post. Wanneer deze artikelen toch terug gestuurd worden; storten wij geen geld terug.

 

Winkel aankopen

Item(s) die in de winkel werden aangekocht kun je binnen 5 dagen terug brengen naar de winkel.

MET OP VERTOON VAN HET KASTICKET.

Zonder de aankoopbon nemen wij niets terug. Het artikel moet in dezelfde staat zijn zoals je het hebt aangekocht bij ons in de winkel. Wij controleren elk item vooraleer we deze verkopen.

Ook het label moet nog bevestigd zijn aan het artikel. Wanneer deze er van is, nemen wij dit artikel niet in retour.

RETOUR VOORWAARDEN

1· Het artikel kan binnen de 14 dagen geruild worden,

2· De items moeten ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn,

3· Tags moeten nog aan het item bevestigd zijn,

4· Items en producten met make-up, of andere vlekken op kunnen we niet aannemen,

5· Salesartikelen mogen ook niet geruild worden,

6· Retourformulier moet volledig worden ingevuld,

De kosten om items terug te sturen of te ruilen zijn op je eigen verantwoordelijkheid en op eigen risico. Dit geldt niet als wij een fout hebben gemaakt of als er iets mis is met het geleverde product.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten binnen België?

De standaardverzendkosten zijn :

€ 5 : Bpost afhaalpunt

€ 5,5 : Bpost thuislevering

GRATIS verzending vanaf € 100 (binnen België).

Wanneer je jouw pakketje laat leveren bij een afhaalpunt, neem dan je identiteitsbewijs mee. Je hebt 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Daarna wordt het teruggestuurd naar Outrance Fashion.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten naar Nederland?

De standaardverzendkosten zijn:

€ 10 : Bpost thuislevering

Wanneer komt mijn pakje aan?

Bij Outrance willen we een zo goed mogelijke verzendservice bieden. We weten dat jij je must-haves graag zo snel mogelijk in huis wil hebben en we doen onze uiterste best om jullie pakjes zo snel mogelijk bij jullie te bezorgen. Wij versturen steeds je pakket binnen de 1-7 werkdagen.

Ik wil het bestelde artikel graag ruilen.

Dit is mogelijk. Neem contact op met ons.

+32 474 93 72 97

Ik heb een onvolledige, onjuiste of beschadigde bestelling gekregen. Wat nu?

Allereerst willen we onze excuses aanbieden. In beide gevallen verzoeken we je om contact met ons op te nemen binnen de 24 uur na ontvangst van je item(s), door een mailtje te sturen naar info@outrancefashion.be . Je kan ons ook altijd bereiken op het nummer +32 474 93 72 97.

Kunnen SALES artikelen terug gestuurd worden?

SALES nemen wij niet terug. Het is dus niet mogelijk om deze terug te sturen naar ons. Alvast dank voor het begrip.

Winkelwagen

Opgelet: Producten in het winkelmandje worden niet gereserveerd.

Geen producten meer beschikbaar voor aankoop

Uw winkelwagen is momenteel leeg.